Wystawa domków dla lalek

Właśnie wróciłam z Muzeum Domków dla Lalek w Pałacu Kultury!
Na wystawie można zobaczyć zabytkowe, starodawne domki, pokoiki i lalki. Uwielbiam takie miniaturki, dlatego bardzo mi się to wszystko podobało. Szczególnie piękne były malutkie dzbanuszki, nożyczki (szkoda, że nie mam zdjęcia, bo nożyczki były naprawdę prześliczne), roślinki, lampki, filiżanki, książeczki i inne takie drobiażdżki.
Samo pomieszczenie muzeum było bardzo ładne - na ścianach tapety w kwiaty stylizowane na stare, dużo świateł, ale jednocześnie panujący lekki półmrok... Cudnie!
Dodatkowo panie w kasie bardzo sympatyczne, chętnie opowiadały o wystawie - to duży plus :-)

(Zdjęcia robiła moja Mama, bo ja akurat nie miałam aparatu)


Który domek podobał mi się najbardziej? Poczta! Nie był to w sumie domek, tylko pokoik, ale zrobiony tak precyzyjnie, że aż miło popatrzeć... Były paczki, listy, a nawet malutkie znaczki!
(fragment poczty na zdjęciu poniżej)


Roślinki, o których wspominałam...



Można nie zauważyć, że to domek dla lalek - wygląda jak zwykłe pomieszczenie normalnych rozmiarów. Cudo...


Dlatego bardzo polecam wystawę, można miło spędzić czas i jeszcze się zainspirować, żeby samemu coś zrobić!
To link do strony Muzeum Domków dla Lalek: https://www.muzeumdomkow.pl

Komentarze