Ilustracje do "Worka z kapciami"

Dzisiaj zdradzę jeden rysunek do książki, którą ilustruję (!!!) i, którą może uda się wydać! Napisała ją moja mama, kilka lat temu. Planowaliśmy wtedy jej wydanie, ale ostatecznie zabieramy się za to dopiero teraz. Przyczynił się do tego nasz pan sąsiad, który pisze książki dla dzieci.
Żeby trochę wprowadzić w temat, powiem, że jest to zabawna książka, opowiadająca o szkole oraz różnych związanych z nią sytuacjach z perspektywy 11-letniego chłopca.

Pomysły do książki są zaczerpnięte z naszych szkolnych przeżyć - moich i mojego starszego brata.


Wszystkie ilustracje są w takim stylu: proste, rysowane na komputerze, bez cieniowania i takich tam... I może dlatego właśnie praca nad nimi idzie mi tak mozolnie? Z wielu rysunków jestem, po prostu, niezadowolona. Powodem może być też, to, że takie ilustracje są kompletnie nie w moim stylu... Ale do "Worka z kapciami" pasują tylko takie, żadne inne, więc chyba mogę się trochę poświęcić...

Kiedy książka (mam nadzieję, że tak będzie) zostanie wydana, opublikuję wszystkie ilustracje :-)


Ogłaszam również, że jest to setny post na blogu!!!

Z tej okazji zapraszam na moje nowe konto stronie Pinterest. Nie mam tam jeszcze zbyt wielu zdjęć, ale spokojnie, będę wrzucać :-) https://pl.pinterest.com/ZosiaBrze/

Komentarze