Mażę ultramaryną po szafie


Komentarze

  1. Genialny obraz! Opowiedz o nim trochę - dlaczego, skąd taki temat i pomysł, jaka technika i wymiary?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już opowiadam! Temat - artysta w domu - narzucony ze szkoły, w ramach plastyki. Zadanie polegało na wykorzystaniu istniejącego dzieła. Ja wybrałam obraz Hoppera z kobietą siedzącą na łóżku przy oknie. Należało zainspirować się kompozycją, ale usunąć wszelkie przedmioty/osoby, zastąpić je innymi i dodać własną postać... Trochę skomplikowane, nie wiem jak to inaczej wytłumaczyć. Technika - akryle, format - A4.
      Namalowałam fragment własnego pokoju i siebie. Ale czemu akurat ultramaryna i to na szafie? Właściwie to nie wiem. Może trochę miałam na myśli nudę przez ciągłe siedzenie w domu. Przypomniała mi się syrenka Picassa na ścianie. Spontaniczne działanie. Może wielu artystów, wpada właśnie teraz na takie szalone pomysły i maluje po ścianach, czy wręcz po szafach?
      A ultramaryna tak mi tu pasowała, jako ładny akcent kolorystyczny. Po prostu.

      Usuń
    2. Ciekawe zadanie i świetnie sobie z nim poradziłaś, super pomysł! Genialny obraz, jeszcze raz to powtórzę! Bardzo mi się podoba :). Zresztą mi się wszystkie Twoje obrazy bardzo podobają :).

      Usuń

Prześlij komentarz