Teatralnie

W związku z tym, że ostatnio z klasą byłam w Teatrze Kamienica na spektaklu, wstawiam teatralnego posta. Swoją drogą spektakl nawet mi się podobał.

Ostatnio miałam zadaną pracę domową z polskiego, żeby zrobić plakat teatralny. Miał dotyczyć jednego z trzech romantycznych dramatów: "Zemsty", "Balladyny" albo II części "Dziadów". Chciałam na początku wybrać "Balladynę", ale zmieniłam zdanie i wzięłam się za "Dziady".
Z początku próbowałam robić duchy na granatowym tle, które namalowałam akwarelą, jednak nic mi z tego nie wyszło - papier się pościerał, ładne plamy pozlewały się ze sobą... Zostawiłam to i zaczęłam od nowa. Po kilku nieudanych próbach rysowania tuszem po szarym papierze, po małym kryzysie i braku weny, w końcu powstało coś takiego:


A teraz jeszcze jeden rysunek o tematyce teatralnej, mianowicie "Trema":


Tusz, cienkopisy, ołówek, kredki.


Właściwie chciałabym kiedyś zagrać w teatrze... Tylko to musiałoby być coś naprawdę fajnego. Projektowanie plakatów teatralnych też byłoby ciekawym zajęciem... :-)



Komentarze