Latarnia

Kolejna praca do szkoły, którą potraktowałam bardzo artystycznie :-) Trzeba było zrobić obwód elektryczny na fizykę.
Nie chciałam, żeby mój obwód był zwykły. Zawsze mi się podobały miniaturowe świecące lampki w domkach dla lalek, jakie czasem oglądałam w internecie i dlatego postanowiłam sama coś takiego zrobić, tylko, że nie lampkę, a... latarnię.

Podstawę latarni ulepiłam z modeliny, a właściwie obkleiłam modeliną słomkę (taką do napojów), żeby do środka włożyć przewód. Szybki wykonałam z przezroczystego plastiku z jakiegoś opakowania. Cienkie pręty na kantach latarni to wykałaczki, natomiast górna część z ozdobną kuleczką na czubku również jest z modeliny.

Trochę roboty przy tym było (szczególnie trudno było mocowanie żarówki do przewodu za pomocą taśmy izolującej, która ciągle się zsuwała albo rozluźniała!!!), ale ostateczny efekt bardzo mi się podoba.




A jakby ktoś był ciekaw, od strony technicznej wygląda to tak:



Komentarze