Prasa czy maglownica

Może studium przedmiotu to nie jest najciekawszy temat, ale co zrobić... I takie zadania się zdarzają. Format ogromny, nawet nie jestem pewna jaki (B2?), a przedmiot - starodawna prasa czy też maglownica, wcale nie prosta do narysowania. Ale jakoś się udało i muszę nieskromnie powiedzieć, że jestem zadowolona. Ciekawe jaką ocenę dostanę z rysunku?...



PS
O jaka dzisiaj ładna data!
A i podobno dziś jest Blue Monday, najbardziej depresyjny dzień roku... Nie wiem, na mnie jakoś to nie działa. Dzień jak codzień ;-)

Komentarze

  1. Świetny rysunek! temat może mało porywający, jak trzeba się za to zabrać (też nigdy nie lubiłam takich studiów przedmiotu), ale efekt jest naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Końcowy efekt rzeczywiście też mi się podoba, szczególnie faktura drewna, haha :-) Bardzo mi przyjemnie, że takie miłe komentarze dostaję!

      Usuń

Prześlij komentarz